RS-PROTEGUM s.r.o. - VELKOOBCHOD A MALOOBCHOD PNEUMATIK - NÁKLADNÍ AUTODOPRAVA

FAQ

Na této stránce najdete nejčastěji kladené otázky.

Kolik stojí přeprava pneumatik?

Cena za dopravu se liší podle způsobu dodání a počtu kusů:

V případě osobního odběru v místě našeho skladu (Koperníkova 50, Dolní Lutyně, 735 53) – 0Kč - možné od 17.4.2017.

Je však nutné mít buď vytvořenou on-line objednávku, anebo předem vytvořenou telefonickou rezervaci (+420 605 251 720).

V případě dodání na dobírku je platba dle počtu kusů:

Při objednávce pouze 1 kusu pneumatiky - 150 Kč bez DPH, včetně balného a dobírky.

Při objednávce 2 kusů pneumatik a více - 100 Kč bez DPH/ks, včetně balného a dobírky.

Příklad: V případě objednávky 4ks pneumatik se účtuje dopravné včetně balného a dobírky 400 kč bez DPH (4 kusy pneumatik=4*100kč bez DPH).

V případě dodání v blízkosti místa skladu v rozsahu max. 20km anebo atypickém množství zásilky (zásilky nad 20 000Kč vč. DPH) je možné učinit domluvu o ceně dopravném, způsobu a termínu předání přímo se společností RS - Protegum s.r.o.

V tomto případě nás kontaktujte na jeden z našich kontaktů uvedený v naší zákaznické lince v položce "kontakty" v našem internetovém obchodě.

Kdy mi dorazí objednané zboží?

V den odeslání zásilky je vám automaticky odeslán e-mail na zadanou adresu. Zásilku přepravci doručují zpravidla následující den v rozmezí jednoho pracovního dne. Nevztahuje se na víkendy a svátky. Vždy zde dochází ke kontaktování (telefonicky, emailem) zákazníka ze strany přepravce ohledně času předání.

Jak dlouho trvá expedice zboží?

Pokud je zboží skladem a objednávka je vytvořena do 11:00, expedujeme zpravidla ještě v den objednávky (nevztahuje se na víkendy a svátky).

V případě zboží, které není skladem, je dodávka učiněna zpravidla do 14 dní. V takových případech Vás vždy kontaktujeme ohledně termínu dodání po předchozí výzvě z Vaší strany.

Prjsem neobdržel potvrzení o objednávce?

V tomto případě nás kontaktujte na naší naší zákaznické lince.

Lze změnit objednávku?

V tomto případě nás kontaktujte na naší naší zákaznické lince. Vaši situaci budeme co nejrychleji řešit. V případě, že zboží již bylo odesláno, se společně dohodneme na dalším postupu.

Je nutné se registrovat na webu za účelem vytvoření objednávky?

Registrace nutná není, nicméně je nutné uvést pravdivé údaje v souvislosti s našimi obchodními podmínkami.

Mohu si vaše zboží objednat rovněž po telefonu?

Ano, zboží je možné objednat také po telefonu, nicméně doporučujeme vytvořit objednávku přes náš internetový obchod. Zamezí se tím komplikacím a nejastnostem.

Lze zboží vrátit?

Kupující spotřebitel má právo dle §1829 občanského zákoníku odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. V případě dodávky po částech se tato lhůta počítá ode dne převzetí poslední části dodávky zboží. Odstoupení od smlouvy (formulář naleznete v položce dokumenty) musí být učiněno písemně a za splnění této podmínky se považuje zaslání e-mailu na adresu info@protegum.cz, odstoupení lze učinit rovněž vyplnění vzorového formuláře dle občanského zákoníku. Pokud se tak kupující rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, doručit bez zbytečného odkladu na adresu sídla společnosti. Před vrácením zboží kupující zašle e-mail se sdělením čísla faktury a současně sdělí číslo bankovního účtu, na který chce vrátit uhrazenou částku, přičemž s úhradou na bankovní účet kupující souhlasí. Od této částky budou odečteny skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží (zejména náklady na dopravu). Prodávající má povinnost vrátit kupujícímu tuto částku nejpozději do 14 dnů od obdržení odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve, nežli bylo vracené zboží předáno zpět, nebo odesláno.

Jaká je záruční doba na zboží?

Na všechny naše produkty se vztahuje záruční doba 24 měsíců od data zakoupení.

Jaké je stáří nabízených pneumatik?

Naše zboží je přímo z výroby a není starší déle než 1 rok.

Jste plátci DPH?

Ano, naše společnost je plátcem DPH.