RS-PROTEGUM s.r.o. - VELKOOBCHOD A MALOOBCHOD PNEUMATIK - NÁKLADNÍ AUTODOPRAVA

FAQ

Na této stránce najdete nejčastěji kladené otázky.

Kolik stojí přeprava pneumatik?

Cena za dopravu se liší podle způsobu dodání, počtu kusů pneumatik a druhu pneumatik (osobní/nákladní):

V případě osobního odběru v místě našeho skladu (Koperníkova 50, Dolní Lutyně 735 53) – ZDARMA (PLATÍ I PRO NÁKLADNÍ PNEUMATIKY). Je však nutné mít buď vytvořenou on-line objednávku, anebo předem vytvořenou telefonickou rezervaci (+420 605 251 720).

V případě dodání kurýrní službou na dobírku je platba dle počtu kusů (PLATÍ POUZE PRO OSOBNÍ PNEUMATIKY) :

Při objednávce pouze 1 kusu osobní pneumatiky - 300 Kč včetně DPH, balného a dobírky.

Při objednávce 2 kusů osobních pneumatik - 400 Kč včetně DPH, balného a dobírky

Při objednávce 4 kusů osobních pneumatik (kompletní sady) - 700 Kč včetně DPH, balného a dobírky

! NÁKLADNÍ A DODÁVKOVÉ pneumatiky nezasíláme prostřednictvím kurýrní služby! V případě uskutečnění objednávky, vložte požadované protektory do košíku - zanechte na Vás kontakt - odešlete objednávku. Obratem Vás budeme kontaktovat a domluvíme si způsob a cenu doručení).

V případě dodání v blízkosti místa skladu v rozsahu do cca 50km anebo atypickém množství zásilky (více jak 4 kusy, zásilky nad 10 000Kč vč. DPH) je možné učinit domluvu o ceně dopravném, způsobu a termínu předání přímo se společností RS - PROTEGUM, s.r.o. V tomto případě nás kontaktujte na jeden z našich kontaktů uvedený v naší zákaznické lince v položce "kontakty" v našem internetovém obchodě.

Kdy mi dorazí objednané zboží?

V den odeslání zásilky je vám automaticky odeslán e-mail na zadanou adresu. Zásilku přepravci doručují zpravidla následující den v rozmezí jednoho pracovního dne. Nevztahuje se na víkendy a svátky. Vždy zde dochází ke kontaktování (telefonicky, emailem) zákazníka ze strany přepravce ohledně času předání.

Jak dlouho trvá expedice zboží?

Pokud je zboží skladem a objednávka je vytvořena do 11:00, expedujeme zpravidla ještě v den objednávky (nevztahuje se na víkendy a svátky).

V případě zboží, které není skladem, je dodávka učiněna zpravidla do 14 dní. V takových případech Vás vždy kontaktujeme ohledně termínu dodání po předchozí výzvě z Vaší strany.

Prjsem neobdržel potvrzení o objednávce?

V tomto případě nás kontaktujte na naší zákaznické lince prostřednictvím e-mailu protegum@protegum.cz nebo telefonicky +420 605 251 720.

Lze změnit objednávku?

V tomto případě nás kontaktujte na naší naší zákaznické lince prostřednictvím e-mailu protegum@protegum.cz nebo telefonicky +420 605 251 720. Vaši situaci budeme co nejrychleji řešit. V případě, že zboží již bylo odesláno, se společně dohodneme na dalším postupu.

Je nutné se registrovat na webu za účelem vytvoření objednávky?

Registrace nutná není, nicméně je nutné uvést pravdivé údaje v souvislosti s našimi obchodními podmínkami.

Mohu si vaše zboží objednat rovněž po telefonu?

Ano, zboží je možné objednat také telefonicky, nicméně doporučujeme vytvořit objednávku přes náš internetový obchod. Zamezí se tím komplikacím a nejasnostem.

Lze zboží vrátit?

Kupující spotřebitel má právo dle §1829 občanského zákoníku odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. V případě dodávky po částech se tato lhůta počítá ode dne převzetí poslední části dodávky zboží. Odstoupení od smlouvy (formulář naleznete v položce dokumenty) musí být učiněno písemně a za splnění této podmínky se považuje zaslání e-mailu na adresu protegum@protegum.cz, odstoupení lze učinit rovněž vyplnění vzorového formuláře dle občanského zákoníku. Pokud se tak kupující rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, doručit bez zbytečného odkladu na adresu sídla společnosti. Před vrácením zboží kupující zašle e-mail se sdělením čísla faktury a současně sdělí číslo bankovního účtu, na který chce vrátit uhrazenou částku, přičemž s úhradou na bankovní účet kupující souhlasí. Od této částky budou odečteny skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží (zejména náklady na dopravu). Prodávající má povinnost vrátit kupujícímu tuto částku nejpozději do 14 dnů od obdržení odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve, nežli bylo vracené zboží předáno zpět, nebo odesláno.

Jaká je záruční doba na zboží?

Na všechny naše produkty se vztahuje záruční doba 24 měsíců od data zakoupení.

Jaké je stáří nabízených pneumatik?

Naše zboží není starší déle než 2 roky. V případě staršího roku výroby pneumatiky (staršího DOT), bychom Vás kontaktovali e-mailem nebo telefonicky a dohodli tak slevu z aktuálně nabízeného zboží se starší DOT.

Jste plátci DPH?

Ano, naše společnost je plátcem DPH.