O protektorech
Co je to Protektor?
Jedná se o regenerovanou (renovovanou) pneumatiku, která využívá užitných vlastností ojeté pneumatiky a je to rovněž nejekologičtější způsob recyklace pneumatik.
Způsoby protektorování pneumatik
Existují dva známé metody protektorování pneumatik - metoda za studena a tepla.
Metoda za tepla
Pneumatika je nejdříve důkladně zkontrolována z hlediska poškození, stáří a celkového stavu. Poté je z ní odstraněn starý dezén a boční popisy. Na odrásanou pneumatiku od pryže je nanesena spojovací směs a nový nezvulkanizovaný kaučukový materiál přímo od vytlačovacího stroje. Při tlaku 14-20 atm. a teplotě kolem 150°C je pak do nového materiálu vylisován nový dezén. Poté jsou odstraněny přetoky z lisování a poté je pneumatika opět podrobena kontrole. Tato metoda patří mezi nejmodernější a její způsob výroby je identický s výrobou nové pneumatiky.
Metoda za studena
Liší se především tím, že již předem vylisovaný běhoun s novým vzorkem je aplikován na pneumatiku až po určité době. Takto připravená pneumatika je vložena do vulkanizační autoklávu, kde dojde za působení teploty a tlaku k pevnému spojení všech součástí. Tato metoda se využívá více v případě protektorování nákladních pneumatik. Obecně platí, že tato metoda je více citlivější na zachování správných postupů a kontrol v případě procesu regenerace.
Proč si vybrat protektory od nás
- Cena je výrazně nižší než u nové pneumatiky, včetně low-cost pneumatik a pneumatik z Asie.
- Výrobní technologie a přísné kontroly společnosti PROFIL s.r.o. zajišťují stejné kvalitativní faktory jako u výroby nových pneumatik.
- Zpravidla stejný kilometrový průběh jako u nové pneumatiky.
- Nejekologičtější forma recyklace pneumatik.
- Moderní dezény.
- Použité kostry prémiových značek jako Continental, Michelin a Goodyear. S přídavkem kvalitní směsi.
- Vysoké rychlostní indexy.
- Stejná bezpečnost jako u nových pneumatik.
- Záruční doba 24 měsíců.